
« späť
Prečo je zlá kvalita zvuku (echo, prerušovanie)?
Ak môžete telefonovať, ale kvalita zvuku nie je dobrá pre Vás a/alebo pre druhú stranu ktorej voláte (napr. echo, prerušovania, časová odozva,...) je to najpravdepodobnejšie chyba kvality širokopásmového internetového pripojenia .
Keďže technológia peoplefone využíva hlas cez internet (VoIP), používame internet ako prenosové médium a sme teda plne závislý na kvalite pripojenia.
Hlavnou príčinou , ktorá má dopad na kvalitu zvuku je rýchlosť pripojenia a/alebo smerovanie (tzv. routing) internetového pripojenia pri uploade. Aby ste si odtestovali kvalitu internetového pripojenia, skúste nasledovný test:
1. Spustite test pripojenia na
www.speedtest.net a získate približnú informáciu o priepustnosti internetového pripojenia (efektívnu rýchlosť v Kbit/s v upload).
2. Na presnejšie odtestovanie "routingu", kliknite na Vašom počítači START,
RUN
cmd
ping -t app1.peoplefone.ch
Hodnoty z merania by mali byť pod 30ms (niektoré hodnoty však môžu byť vyššie).